I'm a liberal pagan living in West,Texas..yes that West,Texas

Monday, May 22, 2006

CATCH PHRASES AND OTHER SHIT

I found this article in my DAM NEWS yesterday and thought it was cute/funny/weird enough to pass along...
TOP CITY SLOGANS
1.WHAT HAPPENS HERE, STAYS HERE...LAS VEGAS
2.SO VERY VIRGINIA..CHARLOTTESVILLE, VA.
3.ALWAYS TURNED ON..ATLANTIC CITY, NEW JERSEY
4.CLEVELAND ROCKS...CLEVELAND
5.THE SWEETEST PLACE ON EARTH...HERSHEY,PA.

TOP TEXAS SLOGANS(SO THEY SAY)
1.WHEN YEE-HAH MEETS OLE...EAGLE PASS
2.KEEP AUSTIN WEIRD...AUSTIN
3. LOOSE YOUR HEART TO THE HILLS..KERRYVILE
4. THE TOWN WITHOUT A FROWN..HAPPY
5.WHERE THE STARS COME OUT TO PLAY ....FORT DAVIS

OTHER SLOGANS
1.NAMED FOR THE TURN OF A CARD..SHOW LOW, ARIZONA
2.THE TOWN TO TOUGH TO DIE...TOMBSTONE, ARIZONA
3. WHRE THE ODDS ARE WITH YOU..PECULIAR, MO.
4.THE ALIENS AREN'T THE ONLY REASON TO VISIT, ROSWELL, NEW MEXICO(LIVED THERE...TWICE....IT'S THE ALIENS)trust me...it's the aliens
5.WHERE NATURE SMILES FOR SEVEN MILES...SPRING LAKE, MICHIGAN
6.WHERE THE TROUT LEAP IN MAIN STREET...SARATOGA, WYO.
7.PEOPLE SAY WE'RE OLD-FASHIONED. WE HOPE SO...VIRGINIA CITY, MONT.
8. YOU CAN DO BETTER IN CANDO..CANDO, N.D.
I think Texas has a great catchphrase..."Texas:It's like a whole other country."(yeah......Mexico)
I like Don't Mess With Texas....hear that you illegal alien assholes..?????

But my favorite story is.......well, kinda awful ..but since I am a sick puppy and make no excuses for it....I found it funny.and typical Texan..
In Fort Worth , Texas an argument between two brothers over a peice of chicken led to one brother stabbing his brother to death.
Michael W., 17 brought the chicken home and his brother Marcus W. 21,swipped a piece. The fight was on and Marcus grabbed a knife from the kitchen and stabbed his brother in the chest and left temple. Marcus was arrested on a murder charge. The police didn't know if the brothers had a history of fighting.(like thata would make it better????)
Wonder if it was Church's, KFC's or Popeye? I can just see the new commerical for Popeye's..."Don't worry about having someone stab you for our chicken, get the giant bucket size, there will be enough for everyone...even that crazy ass brother of yours."
I'm going to hell....I am sure even the Goddess has a limit to the shit coming out of my sick mind. Yupper....going to die and go straight to hell...do not pass go, don't collect the $200 ...just go straight to hell...
fuckme till Icome with a side of mashed potatoes..

13 comments:

Donna said...

HAHAHAHA I love it! You post the best damn stuff. That story may be sad, and show the stupider side of humanity, but you can't help but laugh at freaks like that!

Cassandra said...

Can I get some baked beans with that too??

BriteYellowGun said...

Keep Austin Weird is my favorite! Ugh, Cleveland Rocks, how many more times do I have to hear that stupid saying? I had to live with it for ages and it was just...well, stupid then, still stupid now.

Scottish Toodler said...

Darwin Award Nominee!!!! Love those city slogans!!!

Jon Boles said...

Hate to say it, but if those guys were dumb enough to fight over chicken, the only tragedy is that they BOTH didn't die. It's a shame one lived if you ask me. Oh well. Sounds like Texas lost one future gas station attendant. Whoopee. I'll cry later.

Josh said...

Great update! I nearly sprayed my monitor with coffee when I read your comment about the Texas catchphrase.

Lauren said...

Here's one to add to the list. . . This sign was posted at the Detroit City Limits in several locations about a month ago. I'll try to find a picture to support it. . .

Welcome to Detroit. We hope you suvive.

Trust me, it's not funny if you live here. . .

apositivepessimist said...

don't worry js i reckon $200 wouldn't get you much in hell anyway.

just outside of this town is the welcoming slogan "cods own country"...around here there are a few rivers dunno about the damn cod, LFB never caught one.

Tina said...

LOL

Well, not sure about "So Very" Virginia. It should be "Stay" in Virginia considering Dave Matthews 'Stay' song is the theme and they are from Charlottesville, but eh, guess that makes too much sense :P hehehe

Tina said...

btw I've seen the "So Very" ad, jus cant remember it all at moment....tks for sharing these! :)

Unknown said...

We have one here in Illinois: "Will it play in Peoria?" The slogan was first used by vaudeville companies in the early 20th century and has been used by marketing companies, politicians, and ad agencies for years because Peoria has long been considered the average American community, thanks to its central location and demographics.

Yea yea yea. I love the story about the brothers and the chicken. It had to be Popeyes. No, wait KFC. No wait, Krogers deli. No wait, mine. No wait, I never could fry chicken very well. LOl

Nit Wit said...

I can see the defense presenting their case. You’re Honor we plead not guilty due to being under the influence of the 12 secret herbs and spices.

I lived in Virginia for eight years and then the official slogan was Virginia is for lovers. There were a couple of unofficial slogans you saw a lot on bumper stickers.
Welcome to Virginia owned and operated by VEPCO (Virginia Electric and Power Company).
And...
Welcome to VEPCO formally the state of Virginia.
Hmmm! Finger licking good. :)

Nancy said...

That was too funny. Bruce makes the best fried chicken in the world but I don't think I would stab anybody for it. Depends, I guess how hungry I am.